Meni jedan od najdrazih prokjekata koji smo odradili u nasoj staroj firmi Bozic i sonovi.
Pogedajte od cega smo posli i zahvaljujuci sjajnoj saradnji sa vlasnicima Laguna taksija dokle smo dosli i odradili ceo projekat po predvidjenom planu.
Fantasticno iskustvo!
Napisala sam skicu medija plana i nadala se da se nece uvrediti , jer sam imala ideju da im promenim vizuelni identitet POTPUNO!
Ciljna grupa su mladi ljudi koji imaju izmedju
ostalog i stila, te ih ne vredi bombardovati lošim vizuelnim identitetom.
Pogedajte od cega smo posli i zahvaljujuci sjajnoj saradnji sa vlasnicima Laguna taksija dokle smo dosli i odradili ceo projekat po predvidjenom planu.
Fantasticno iskustvo!
Klijenti su dosli sa letkom i zatrazili od nas uslugu |
MEDIJA PLAN - LAGUNA
TAXI
Nagradna igra se najavljuje putem :
q Bilborda
q Radia
q Novina
q Letaka
Kampanja traje (februar, mart, april, maj, juni), pet
meseci.
Ispitivanje tržišta se vrši mesečno, informacijama
koje daju zaposleni na telefonskim jedinicama.
Logo –
treba promeniti zato
što maskota ne navodi klijenta na asocijaciju ni sa imenom, ni sa uslugom.
Naš predlog sadrži LOGO koji asocira na ime. Jednostavan je
za pamćenje i veoma zahvalan za štampu.
Moto –
je potreban da bi u
svakoj prilici omogućio asocijaciju na BRAND.
PREDLOG – U PRAVO VREME, NA PRAVOM MESTU – je veoma
zahvalan za marketinšku kampanju u kojoj ljudima nudimo sigurnost da neće
propustiti ništa što je značajno u njihovim životima.
Kampanja bi imala ¨šmek¨ 60- ih, romantičnih godina, sa
naglaskom na crno- belui tehniku izrade štampanog materijala, čime bi se BREND
razlikovao i vizuielno i idejno od već poznatih na lokalnom tržištu.
Nagradni kuponi |
Vizuelni identitet će stvoriti sliku o BRAND-u, kao nečemu
što je prestiž koristiti.
Uz povoljne cene, nagradnu igru, ljubazne vozače koji izlaze
da otvore vrata klijentu i pomažu mu pri nošenju prtljaga, čista i mirisna
vozila, dostupnost u svakom trenutku, kampanja će imati smisla i efekta.
Radio spot –
Treba da pruži potpunu informaciju o telefonima, nagradnoj
igri I da animira klijente.Melodija će biti iz 60-ih, glas muški.
Trebalo bi da ide na svim lokalnim radio stanicama (safir,
kiss, ritam, spektar, pančevo) u emisijama različitog karaktera.
Ogllašavati se treba u terminima, kada ljudi kreću na posao
(jutro), kada predveče kada se mladi spremaju za izlazak, vikendom (učestalo).
Oglas u novinama –
Crno beli ne preveliki, ali elegantan sa podacima.
Potreban, zato što je čitanost Pančevca ogromna, I zato što
ostaje na stolu tokom čitave nedelje.
Vizit karta –
Crno bela, jednostavna.
Bilbord –
Crno beli u stilu 60-ih, ne sa previše podataka, jer ne
čitaju u prolazu sitniji tekst, već primete jedan do dva detalja.
TV gostovanje –
Na TV PA u nedeljnoj emisiji, gde bi bilo i izvlačenje
(jednom mesečno).
Leci –
Crno beli, sa
istim motivo, kao i bilbord ( mladi će želeti da ga zadrže, jer je atraktivan),
žene naročito, a one se češće voze taxijem (ispravite me ako grešim).
Mogu se deliti po
kafićima, po trafikama, preko prijatelja, u vozilima...
Majice –
Kao nagrade i obavezna uniforma zaposlenih (crno - belo)
Olovke i upaljači –
Sa logoom i telefonom (crno – belo).
Kao pravi profesionalci vlasnici taksija se nisu uvredili vec prihvatili novo idejno resenje.
Pri tom su se pridrzavalai SVAKE SUGESTIJE koju sam dala.
Kao pravi profesionalci vlasnici taksija se nisu uvredili vec prihvatili novo idejno resenje.
Pri tom su se pridrzavalai SVAKE SUGESTIJE koju sam dala.
No comments:
Post a Comment