Kada ste već rešili da budete prisutni na Internetu i izdvojili novac, onda treba da objavite to svojim sadašnjim i potencijalnom saradnicima, klijentima, javnosti…
Kako?
Internet marketingom.
Da bi Vaša firma bila aktuelna na Internetu, potrebno je proći tri faze:
1. faza stvaranja WEB PREZENTACIJE –
podrazumeva prve korake od ideje do časa kada je prezentacija firme stavljena u funkciju sa e-mail adresama. Osmišljavanje:
• ciljeva
• koncepta
• biznis plana
• organizacije prezentacije
• vizuelni koncept
• pisanje tekstova
• obrada fotografija
• …
podrazumeva prve korake od ideje do časa kada je prezentacija firme stavljena u funkciju sa e-mail adresama. Osmišljavanje:
• ciljeva
• koncepta
• biznis plana
• organizacije prezentacije
• vizuelni koncept
• pisanje tekstova
• obrada fotografija
• …
2. faza građenje pozicija Vaše WEB PREZENTACIJE na Internetu -
podrazumeva ažuriranje sadržaja i promociju postojanja firme na Intrenetu i van njega.
• e-mail marketing
• prijava na pretraživače
• upis u adresare
• Internet oglasi
• Internet PR
• razmena linkova
• razmena banera
• ucešće u diskusionim grupama
• ucešće u forumima
• …
podrazumeva ažuriranje sadržaja i promociju postojanja firme na Intrenetu i van njega.
• e-mail marketing
• prijava na pretraživače
• upis u adresare
• Internet oglasi
• Internet PR
• razmena linkova
• razmena banera
• ucešće u diskusionim grupama
• ucešće u forumima
• …
3. faza održavanja i unapredenja WEB PREZENTACIJE
Vaša firma se menja i unapređuje, pa tako i njeno Internet prustvo treba menjati i unapređivati.
• Statistika posećenosti
• Online relamne kampanje
• Unoše nje informacija u poslovanje ( e-business, B2B, e-commerce, podrška klijentima , edukacija…)
Vaša firma se menja i unapređuje, pa tako i njeno Internet prustvo treba menjati i unapređivati.
• Statistika posećenosti
• Online relamne kampanje
• Unoše nje informacija u poslovanje ( e-business, B2B, e-commerce, podrška klijentima , edukacija…)
Nemojte dozvoliti da Vaša WEB PREZENTACIJA bude zastarela, sa netačnim i davno nevažećim informacijama o Vašoj firmi.
Posetilac Vaših strana, traži informacije o Vašoj firmi, poslovanju, kadrovima, ponudu , kontakte …
Ne zaboravite da su te informacije njemu dostupne u svakom trenutku i u bilo kom kraju sveta.
Ne zaboravite da su te informacije njemu dostupne u svakom trenutku i u bilo kom kraju sveta.
Iskoristite svoje prisustvo na Internetu, u svakom trenutku.
No comments:
Post a Comment