- izrada predloga web prezentacije
- plan internet marketinga
- vizit karte
Klijent: D****
Đ***
Advokatska kancelarija ***
* Beograd
INTERNET
MARKETING PLAN
za
ADVOKATSKU
KANCELARIJU ĐORĐEVIĆ
PRVA
FAZA
Cilj izrade sajta je:
§ Upoznavanje
javnosti (ciljne grupe, a to su u ovom
slučaju privredni subjekti u zemlji i inostranstvu sa postojanjem Kancelarije i
njenim delovanjem na tržištu ),
§ Ponuda
usluga Kancelarije ciljnoj grupi,
§ Kontakt
sa ciljnom grupom preko e-maila,
§ Rešavanje
konkretnih pitanja poslovanja sa klijentom,
§ Pronalaženje
novih klijenata,
WEB
PREZENTACIJA
Naslovna strana
-
bi imala neku od rečenica, vezanih za
pravo – iz latinskih tekstova i sl.
-
navigaciju na sajtu tj. dugmice koji
bi vodili do drugin strana
-
linkove ka korisnim sajtovima
(advokatska komora srbije, sudije.org.yu, udruženje tužilaca Srbije....)
O nama
-
istaklo bi se Vaše obrazovanje,
školovanje
-
radno iskustvo
-
članstvo u profesionalnim udruženjima
Usluge
-
opisale bi se usluge koje ste do sada
pružali
Saveti
-
pitanje
-
odgovor
-
pitanje odgovor
-
poziv klijentima da se jave i preko
e-maila postave pitanje vezano za Vašu struku
Kontakt
-
kompletna adresa ( ime prezime, ulica,
grad, telefon, e-mail)
-
mapa dela grada u kome se nalazi Vaša
kancelarija
p.s.
prevod sajta klijent preuzima na sebe.
II
FAZA
…građenje pozicija Vaše WEB PREZENTACIJE na
Internetu – kako bi njeno
postojanje bilo opravdano.
…podrazumeva ažuriranje sadržaja i promociju postojanja firme na Intrenetu i van njega.
• e-mail marketing (pronalaženje adresa, pisanje i slanje ) – **
• prijava na pretraživače – **
• upis u adresare – **
• Internet oglasi – **
• Internet PR – **
• razmena linkova
• razmena banera
• učešće u diskusionim grupama (po ličnom nahođenju)
• učešće u forumima (po ličnom nahodjenju).
Internet marketing – *
Sajt mozete
postaviti kod nas za ** godišnje.
Predlažemo sajt sa
jedinstvenim dizajnerskim rešenjem (pet
strana. (prilog br. 1.)
Promena e-maila
office@**.co.yu i/ili dragana@**-lawyer.co.yu.
Izrada mapa grada.
Baner statični.
Idejno za
Vizit kartu –. (prilog br. 2.)
Štampa 1000
kom vizit karti/ jednostrano od **** din. do **** din. u zavisnosti od
vrste papira
Izrada sajta podrazumeva jedinstveno idejno rešenje, sa
Vašim tekstom, uz eventualne naše sugestije; naše fotografije. Promena e-maila
je naš predlog kako bi se postupilo pravilima korespodencije na Internetu ime.prezime@imefirme.co.yu i oficijelni office@imefirme.co.yu.
Mapa je na sajtu potrebna iz razloga, što se pretpostavlja da
će se klijenti potruditi da dođu do Vas, a ona im omogućava navigaciju.
Baner je sredstvo kojim se korespondira drugim sajtovima. Stoji
na drugim sajtovima, pa posetioci tog sajta mogu da jednim klikom stignu do Vaše
prezentacije.
Pronalaženje vaše Web prezentacije je znatno olakšano, prijavom na svetske i
domaće pretraživače, što je neodvojivi deo Intrenet marketinga, kao i upis
u Web adresare.
Oglasi su način da se privuče pažnja kako pretraživača, tako i klijenata i da
se poveća prisustvo prezentacije na Internetu, a time i posećenost.
Komunikacija e-mailom je posao koji zahteva posebnu pažnju, zato što
je potrebno poslati pismo, konkretnoj
(znači ne nasumice odabranoj) osobi ili klijentu, privući mu pažnju i
animirati ga da pogleda informacije o Vama na sajtu i kontaktira sa Vama.
Intrenet pošta je pogodna, zato što je onaj kome je namenjena čita, onda kada za to
ima vremena, u bilo koje doba radnog ili slobodnog vremena, ali baš kada reši da
se posveti računaru i pošti - ne ometan od drugih (sigurno će informacijama
posvetiti potpunu pažnju i obavezno pogledati prezentaciju).
Pravljenje baze potencijalnih
klijenata u zemlji i inostranstvu je ozbiljan posao
koji, takođe zahteva ozbiljan pristup, analizu, a ne pogađanje –
tipa ¨ako prođe – prođe¨. Agencija je u
obavezi da sve ostvarene kontakte, uredno prenese klijentu, kao i nedeljni
izveštaj o radu, a vezano za dati posao.
Agencija je takođe u obavezi da prati i daje
izveštaje o posećenosti sajta u vremenu trajanja kampanje (a kasnije,
po dogovoru).
III FAZA
održavanja i unapredenja WEB
PREZENTACIJE Vaša firma se menja i unapređuje, pa tako i njeno Internet prustvo treba menjati i unapređivati.
• Statistika posećenosti (mesecni izvestaj, besplatan)
• Online relamne kampanje
• Unošenje informacija u poslovanje ( e-business, B2B, e-commerce, podrška klijentima, edukacija…)
Komunikacija sa klijentima
putem Interneta je daleko jednostavnija i jeftinija, nego bilo
kojim drugim komunikacionim sredstvom, pod uslovom da se Intrenet marketing sprovede u
delo.
Samo postojanje Web
prezentacije nije dovoljno da bi Vas klijenti pronašli i da bi ste došli do njih.
Neophodno je pronaći ciljnu grupu kojoj
je Vaša usluga namenjena, te se konkretno njima obratiti i eventualno zakazati
sastanak. Potrebno je održavati dobre pisane odnose sa njima ( te Vam
preporučujemo i specifičan oblik e-maila, o tome ćemo se dogovoriti.).
Nakon svakog dela kampanje
Agencija se obavezuje da dostavi adrese klijenata koje je komunicirala, sa svim
njihovim podacima. U pisanom obliku.
Nakon svakog dela kampanje se
Agencija obavezuje da objavi statistiku posećenosti sajta klijenta.
U prilogu br.1
su predlozi vizit karti.
U prilogu br.2
Web prezentacije koji su naravno podložni promeni.
Web prezentacija: pocetna strana |
Izgled web stranice |
U nadi da ćemo
uspešno poslovno sarađivati, s poštovanjem
Tatjana
Dimitrijeivć
Direktor
TRI
TAČKE o.d.
Njegoševa
1a/ 13: Pančevo
Tel:
013.352.052
Mobtel:
063.8.344.944.
e-mail: office@tritacke.co.yu
www.tritacke.co.yu
No comments:
Post a Comment