Grb |
- grb
- web prezentaciju, sajt
- zahvalnicu
- vizit kartu
- stampani reklamni materijal [vez i/ili stampa na kacketima, zastavicama, majicama ]
- memorandu
- naslovna strana za stampana izdanja
Web prezentacija |
Zahvalnica |
Vizit karta |
Reklamni materijal |
Memorandum u boji [ ili crno -beli] |
Naslovna strana stampanog materijala |
NAVIGATOR – KAYAK CANOE TEAM
Marketing skica
Stvaranje klupskog identiteta, prepoznatljivost kluba kako u sportskim, tako i u krugovima šire javnosti, doprinosi daljem razvoju i popularnosti kluba.
Što je veća
popularnost kluba, članovi će biti više motivisani da ostvaruju dobre
rezultate, a klub će moći da ostvari prihode i da opravda ulaganja donatora,
sponzora i sl.
Stvaranje vizuelnog identita Kluba u
javnosti
Cilj stvaranja vizuelnog Identiteta Kluba je olakšana komunikacija sa javnošću, ali
sadašnjim i budućim članovima Kluba.
Vizuelni identitet prodrazumeva postojanje:
Grba, zastave, stampanog materijala sa usvojenim grbom (u
prilogu), plakati za takmičenja i sl.
PR aktivnosti
Stvaranje
pozitivnog imidža Kluba - je zadatak PR
(osobe zadužene za odnose s javnošću).
Odnosi s javnošću podrazumevaju
obaveštavanje javnosti o delovanju Kluba, kako i o rezulatatima njegovog rada.
To se postiže komunikacijom sa medijima.
Komunikacija podrazumeva gostovanja u radio i TV
emisijama, koje su tematski vezane za sprot, ali i u dnevnim vestima (ako se
proceni da je informacija važna). Pisanim medijima je portebno dati
informaciju i odneti je u pisanoj formi (poželjno je sa fotografijom).
Upoznavanje lokalne sredine, sprotske javnosti, članova
kluba o učešću na takmičenjima, rezultatima i planovima,je glavni zadatak
ekstenog i intrenog PR –a.
Kroz komunikaciju sa medijima se neposredno postiže komunikacija sa
sredinom ( u kojoj su sadašnji i potencijalni članovi, kao i sadašnji i budući
sponzori).
Izrada press clipping -a je sastavni deo PR aktivnosti.
Internet prezentacija
Izgradnja imidža i komunikacija Kluba sa javnošću je znatno
olakšana, kada postoji kvalitetna Internet prezentacija, na kojoj će uvek biti
informacije o članovima, rukovodstvu, sponzorima, aktivnostima, takmičenjima…
Najjejdnostavnije je reći, da je Inetrnet prezentacija , lična karta Kluba,
koja je dostupna svakom ko poželi da dobije informacije o Klubu (u bilo koje
vreme i sa bilo kog kraja sveta),
naročito je bitna za komunikaciju sa inostranim klubovima i međunarodnim organizacijama.
Osnovni cilj
ovih aktivnosti je
stvaranje pozitivnog stava javnosti,
upoznavanje sa radom Kluba i pronalaženje sponzora. Uprava kluba je zadužena za
brigu o rezultatima članova (na pripremama, takmičenjima i treninzima), a
marketing agencija bi bila zadužena za sprovođenje konkretnog marketing plana.
Ovaj tekst je
kratka skica, na temu , marketing u sportu, ali se nadamo da se iz nje može
naslutiti osnova našeg razmišljanja na
tu temu, a vezano konkretno za KAYAK CANOE TEAM
¨NAVIGATOR¨ iz Pančeva.
U prilogu se
nalaze predlozi za:
- GRB
- VIZIT KARTA
- MEMORANDUM (CRNO BELI)
- MEMORANDUM (PUN KOLOR)
- ZAHVALNICA
- NASLOVNA STRANA
- NALEPNICA ZA PRIKOLICU
- VEŽENI GRB (8 I 6 CM)
- ŠTAMPANI GRB
- ZASTAVICE
- POLO MAJICE SA VEŽENIM GRBOM
- T-SHIRT MAJICE SA ŠTAMPON (GRB I LEDJA)
- ZASTAVA KLUBA
- KAČKETI SA VEZOM
- KAČKETI SA ŠTAMPOM
- SAJT
- OBAVEŠTAVANJE MEDIJA
U slučaju da je
klijent zadovoljan ponudom, potrebnio je da se između KLIJENTA i AGENCIJE
potpiše ugovor o saradnji u kome će se precizirati uslovi i pravci saradnje.
No comments:
Post a Comment