Pages

Sunday, March 31, 2013

Referenca: taxi udruzenje [ bredniranje i organizacija nagradne igre]

Meni jedan od najdrazih prokjekata koji smo odradili u nasoj staroj firmi Bozic i sonovi.
Pogedajte od cega smo posli i zahvaljujuci sjajnoj saradnji sa vlasnicima Laguna taksija dokle smo dosli i odradili ceo projekat po predvidjenom planu.
Fantasticno iskustvo!
Klijenti su dosli sa letkom i zatrazili od nas uslugu 
Napisala sam skicu medija plana i nadala se da se nece uvrediti , jer sam imala ideju da im promenim vizuelni identitet POTPUNO!
MEDIJA PLAN  - LAGUNA TAXI

Nagradna igra se najavljuje putem :
q  Bilborda
q  Radia
q  Novina
q  Letaka

Kampanja traje (februar, mart, april, maj, juni), pet meseci.

Ispitivanje tržišta se vrši mesečno, informacijama koje daju zaposleni na telefonskim jedinicama.
Stvorili smo novi logo 

Logo
 treba promeniti zato što maskota ne navodi klijenta na asocijaciju ni sa imenom, ni sa uslugom.
Naš predlog sadrži LOGO koji asocira na ime. Jednostavan je za pamćenje i veoma zahvalan za štampu.


Moto
 je potreban da bi u svakoj prilici omogućio asocijaciju na BRAND.
PREDLOG – U PRAVO VREME, NA PRAVOM MESTU – je veoma zahvalan za marketinšku kampanju u kojoj ljudima nudimo sigurnost da neće propustiti ništa što je značajno u njihovim životima.

Kampanja bi imala ¨šmek¨ 60- ih, romantičnih godina, sa naglaskom na crno- belui tehniku izrade štampanog materijala, čime bi se BREND razlikovao i vizuielno i idejno od već poznatih na lokalnom tržištu.

Nagradni kuponi 
Ciljna grupa su mladi ljudi koji imaju izmedju ostalog i stila, te ih ne vredi bombardovati lošim vizuelnim identitetom.
Vizuelni identitet će stvoriti sliku o BRAND-u, kao nečemu što je prestiž koristiti.
Uz povoljne cene, nagradnu igru, ljubazne vozače koji izlaze da otvore vrata klijentu i pomažu mu pri nošenju prtljaga, čista i mirisna vozila, dostupnost u svakom trenutku, kampanja će imati smisla i efekta.

Radio spot  –
Treba da pruži potpunu informaciju o telefonima, nagradnoj igri I da animira klijente.Melodija će biti iz 60-ih, glas muški.
Trebalo bi da ide na svim lokalnim radio stanicama (safir, kiss, ritam, spektar, pančevo) u emisijama različitog karaktera.
Ogllašavati se treba u terminima, kada ljudi kreću na posao (jutro), kada predveče kada se mladi spremaju za izlazak, vikendom (učestalo).
Oglas u nedeljnim lokalnim novinama Pancevac

Oglas u novinama
Crno beli ne preveliki, ali elegantan sa podacima.
Potreban, zato što je čitanost Pančevca ogromna, I zato što ostaje na stolu tokom čitave nedelje.
Vizit karta

Vizit karta
Crno bela, jednostavna.

Bilbord
Crno beli u stilu 60-ih, ne sa previše podataka, jer ne čitaju u prolazu sitniji tekst, već primete jedan do dva detalja.

TV gostovanje
Na TV PA u nedeljnoj emisiji, gde bi bilo i izvlačenje (jednom mesečno).
Prednja strana letka je odenticna bilbordima kojima je bio izlepljen grad

Leci
Crno beli, sa istim motivo, kao i bilbord ( mladi će želeti da ga zadrže, jer je atraktivan), žene naročito, a one se češće voze taxijem (ispravite me ako grešim).
Mogu se deliti po kafićima, po trafikama, preko prijatelja, u vozilima...
Idejno resenje za stampu reklamnog materijala i vez na majicama i kacketima

Majice
Kao nagrade i obavezna uniforma zaposlenih (crno - belo)

Olovke i upaljači
Sa logoom i telefonom (crno – belo).

Kao pravi profesionalci vlasnici taksija se nisu uvredili vec prihvatili novo idejno resenje.
Pri tom su se pridrzavalai SVAKE SUGESTIJE koju sam dala.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...